Talent Management in Tech Companies

  • DZIEJE SIĘ
  • PROGRAM
  • WYKŁADOWCY
  • PARTNERZY
  • CO ZYSKUJESZ
  • REKRUTACJA I KONTAKT
  • DZIEJE SIĘ
  • PROGRAM
  • WYKŁADOWCY
  • PARTNERZY
  • CO ZYSKUJESZ
  • REKRUTACJA I KONTAKT

DZIEJE SIĘ W TALENT MANAGEMENT

8 powodów, żeby studiować Talent Management in Tech Companies

21/6/2021

Komentarze

 
Obraz
Rzetelna wiedza z obszaru HR, najlepsze narzędzia i studia przypadku z branży nowych technologii, jakość prowadzonych interaktywnie zajęć oraz kadra praktyków i ekspertów z wiodących firm IT to znaki rozpoznawcze Talent Management in Tech Companies - studiów podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej. Właśnie wystartowała rekrutacja na VI (!) edycję naszego innowacyjnego kierunku! Na co mogą liczyć słuchacze i studenci edycji 2021-2022?

Talent Management in Tech AGH to dużo więcej niż studia podyplomowe. To platforma wymiany wiedzy, pomysłów, doświadczeń, najlepszych praktyk. Razem ze studentami, absolwentami i wykładowcami budujemy społeczność świadomych i zaangażowanych specjalistów i liderów branży HR dla IT. To wspólnota zawodowców, dla których praca jest równocześnie pasją i misją. Nasze studia są platformą wymiany wiedzy jak tworzyć miejsca pracy przyciągające i rozwijające talenty. Uczymy projektowania narzędzi i systemów, które pozwalają na budowanie organizacji w duchu zwinności, transparentności, szacunku, zaufania i otwartości.

W październiku 2021 wystartujemy z VI edycją Talent Management in Tech AGH. Pięć dotychczas zorganizowanych edycji pozwoliło nam przygotować się na nową hybrydową odsłonę studiów. Planujemy ok 5 zjazdów weekendowych stacjonarnych oraz ok 10 zjazdów w trybie online. Pandemia i formy prowadzenia zajęć zdalnie były dla nas okazją do przeprojektowania wielu warsztatów i ćwiczeń, aby mogły być efektywnie zrealizowane. Forma hybrydowa pozwala nam wyjść naprzeciw potrzebom naszych kandydatów i studentów, którzy dołączają do nas z różnych części kraju - od Szczecina, przez Poznań, Warszawę i Wrocław, aż po Katowice, Rzeszów i Kraków. Mamy świadomość, że nasza specjalizacja jest unikatowa w skali kraju i chcemy dać możliwość zdobywania wiedzy i umiejętności wszystkim zainteresowanym, bez względu na odległość od Kampusu AGH.
​
Co nas wyróżnia i dlaczego warto studiować Talent Management in Tech na AGH?

Po pierwsze ​PROGRAM
Zawiera 216 godzin dydaktycznych pełnych wiedzy, którą możesz wykorzystać następnego dnia w praktyce. Program jest podzielony na trzy bloki merytoryczne: Project & Organization Management, Talent Acquisition oraz Human Resources Management. Do tematu zarządzania talentami podchodzimy holistycznie – ludzie są kluczową wartością każdej organizacji. Zatem stworzenie przyjaznego środowiska pracy to proces oparty na świadomym budowaniu kultury organizacyjnej, tworzeniu zwinnego środowiska pracy, rzetelnym podejściu do systemów i programów HR oraz rekrutacji opartej na dowodach i w duchu dobrego candidate experience. 

Po drugie KADRA
Zespół wykładowców naszych studiów tworzą wyłącznie wybitni praktycy w swoich branżach! Eksperci i managerowie z czołowych firm lokalnych oraz globalnych korporacji. Wśród prowadzących zajęcia eksperci i liderzy m.in. z Ocado Technology, Aptiv, Freenovation, Motorola Solutions Polska, Sabre Polska, Objectivity, Brainly, Allegro, Great Digital, czy Sedlak&Sedlak. Są to specjaliści, którzy znają najnowsze trendy, sami wyznaczają kierunek innowacji oraz posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub prelekcji na branżowych konferencjach. Zadbaliśmy o to, aby pokazać dwie istotne perspektywy: korporacyjną i startupową.

Po trzecie INTERAKTYWNE WARSZTATY 
Wszystkie zajęcia przygotowaliśmy w formie interaktywnej. Są to warsztaty szkoleniowe z elementami konwersatorium lub prezentacji. Przyjmujemy do grup maksymalnie 25 osób, co pozwala na prowadzenie zajęć w formie aktywizujących ćwiczeń. Wiemy, że praca z taką grupą zagwarantuje jakość nauczania.

Po czwarte RELACJE I NETWORKING 
Nasi studenci to doświadczeni specjaliści i managerowie z organizacji IT oraz Tech. Praca zespołowa w czasie zajęć pozwala na wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy naszymi studentami. A już teraz mogą uczestniczyć w nieformalnych spotkaniach z wykładowcami Talent Management AGH, partnerami kierunku oraz zaprzyjaźnionymi ekspertami i influencerami. Dajemy szansę na poznanie i rozmowę nie tylko w czasie zajęć, ale również przy okazji wydarzeń towarzyszących, spotkań integracyjnych i meetup'ów.

Po piąte MEET-UPy 
Obok studiów podyplomowych utworzyła się społeczność pasjonatów oraz praktyków zarządzania talentami w IT. W ramach społeczności dzielimy się wiedzą oraz dobrymi praktykami z zakresu talent development, HR i tworzenia przyjaznego miejsca pracy. Nasze cele realizujemy m.in. poprzez organizację meet-up'ów o tematyce związanej z rozwojem, przywództwem w IT oraz zarządzaniem talentami.

Po szóste SZKOLENIA I PRELEKCJE GOŚCINNE
Poza zespołem naszych wykładowców mamy grupę zaprzyjaźnionych ekspertów, którzy chcą dzielić się wiedzą i współpracują z Talent Management AGH. Nasi studenci będą mieli możliwość uczestniczyć w warsztatach szkoleniowych przygotowanych i prowadzonych przez wybitnych specjalistów i praktyków.

​Po siódme PARTNERZY
Partnerzy kierunku: Freenovation, Motorola Solutions Polska, Objectivity, Brainly, Orange Polska, Sedlak&Sedlak, HR Influencers, HCM Deck, Re:view, EmployerBranding.pl wspierają nas merytorycznie i uczestniczą w przygotowaniu dla naszych studentów dodatkowych wydarzeń.  

Po ósme HYBRYDOWA FORMA STUDIÓW
Nakłonieni głosami kadry oraz studentów postanowiliśmy przekształcić formę naszych studiów ze stacjonarnych na hybrydowe. Zmiana ta niesie ze sobą wiele plusów, m.in otwiera możliwości zarówno dla kadry wykładowczej jak i uczestników kursów, którzy mogą uczestniczyć w zajęciach z dowolnego miejsca. Na ten moment przewidujemy 16 zjazdów, z czego 5 stacjonarnych, które odbędą się w Krakowie. W ramach zajęć online korzystamy z platform typu Zoom, Google Meet, MS Team, Miro oraz Mural.

​

Dostrzegamy i rozumiemy złożoność problemów w obszarze People & Culture w sektorze tech oraz IT. Wychodzimy im naprzeciw proponując konkretne rozwiązania i dając bazę do wypracowania własnych systemów i narzędzi. Na studia zapraszamy managerów, team leaderów, specjalistów i dyrektorów HR i rekrutacji, którzy rozwijają swoje kompetencje w branży tech. Studia przygotowują do pełnienia strategicznych funkcji w obszarze Talent Development, People Management, Culture oraz do roli HR Business Partnera.


Polecam i zapraszam!
Justyna Pawlak-Mihułka
Pomysłodawca i Kierownik Merytoryczny 
Talent Management in Tech Companies WH AGH
Komentarze

Wykładowcy TMiTC AGH - Anna Stach

13/6/2021

Komentarze

 
Obraz
Zaufany lider zespołu People Team z doświadczeniem w partnerstwo z liderami biznesu w czasach wzrostu, reorganizacja i realizacja napiętych celów.

Anna pasjonuje się ludźmi, komunikacją i przywództwem. Wykorzystuje nadane okazje do pokonywania wyzwań i rozwiązywać problemy, optymalizując wydajność członków zespołu.

Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Swoją wiedzę poszerzała na University of Victoria w Kanadzie na wydziale Biznesu podczas programu wymiany. Skończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Coach i Trener studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Anna jest również certyfikowany facylitator.

Anna angażuje się w pracę wolontariack:, latem 2018 brała udział w misji Kasisi Africa.

Komentarze

Wykładowcy TMiTC AGH - Margaret Amaka Ohia-Nowak

10/6/2021

Komentarze

 
Obraz
dr Margaret Amaka Ohia-Nowak jest trenerką i konsultantką różnorodności, włączania i
sprawiedliwości społecznej. Trenerka kompetencji międzykulturowej. Specjalizuje się w
języku inkluzywnym oraz zarządzaniu różnorodnością kulturową i etniczną. Pomaga
instytucjom i organizacjom w skutecznym przeciwdziałaniu wykluczeniom i dyskryminacji.
Margaret jest ekspertką w Diversity Hub, wykładowczynią Wyższej Szkoły Europejskiej im.
Józefa Tischnera w Krakowie, współredaktorką Słownika Empatycznego Języka Polskiego.
Obroniła doktorat o języku stereotypów i uprzedzeń rasowych w Instytucie Filologii Polskiej
na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończyła kulturoznawstwo na Uniwersytecie
Jagiellońskim, była stypendystką Fulbrighta na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley.
Prowadziła badania w Centre for Race, Ethnicity and Migration w Londynie i na
Uniwersytecie Amsterdamskim. Współpracuje m.in. z new visions w Berlinie, Centrum
Badań nad Uprzedzeniami w Warszawie, Polish Migrants Organise for Change w Londynie
oraz Polską Akcją Humanitarną. Jest członkinią zarządu Stowarzyszenia Polaków
Pochodzenia Afrykańskiego.

Margaret poprowadzi zajęcia "Diversity & Inclusion Management -  zarządzanie różnorodnością".
Komentarze

Dowiedz się więcej o kursie "Strategia budowania marki pracodawcy"

20/5/2021

Komentarze

 
Obraz
Prowadzący: Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk  | Forma zajęć: online | Rodzaj zajęć: warsztaty | Liczba godzin: ​8h
Celem zajęć jest zrozumienie mechanizmów tworzenia strategii marki pracodawcy, a także podstawowych narzędzi i taktyk wykorzystywanych w budowaniu marki pracodawcy. Podczas zajęć uczestnicy nauczą się, jak aplikować zdobytą wiedzę w codziennych praktykach komunikacyjnych.

​U
czestnik zajęć pozna zasady budowania strategii marki pracodawcy i poszczególne kanały, które można wykorzystać w budowaniu marki pracodawcy, a także zrozumie specyfikę działań z zakresu employer branding.
Zdobędzie umiejętności, które pomogą mu w przyszłości określić grupę docelową swoich działań
rozróżnić specyfikę EB i marketingu rekrutacyjnego i zaplanować kampanię marketingową. Uczestnik zajęć zrozumie konieczność budowania strategii marki pracodawcy. Potrafi prowadzić projekt, wytyczać jego cele i egzekwować wyniki oraz analizować konkurencję w kontekście działań EB.
​
Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk  
Doświadczeni stratedzy marki pracodawcy. Od 2008 roku współprowadzą agencję strategicznego employer brandingu – MJCC. Projektowali i wdrażali strategie marki dla firm z wielu branż, w tym technologicznej – zarówno dla najbardziej znanych korporacji, jak i software house’ów i startupów. Mają na koncie ponad pięćdziesiąt nagród EB-owych – polskich i zagranicznych, w tym pierwsze polskie złote Effie w kategorii employer branding, SABRE EMEA Award czy Złote Spinacze.

Komentarze

Dowiedz się więcej o kursie "Retencja i rotacja pracowników"

20/5/2021

Komentarze

 
Obraz
​Prowadzący: Anna Stach  | Forma zajęć: online | Rodzaj zajęć: konwersatorium | Liczba godzin: 6h
Celem zajęć jest przybliżenie słuchaczom zagadnień związanych z rotacją pracowników. Jakie znaczenie ma rotacja pracowników dla organizacji. Jakie elementy wpływają na rotację pracowników. Czym jest „predictive analytics” w kontekście rotacji. Statystyki dotyczące rotacji w branży IT, w kontekście innych branż, w zestawieniu lokalnym i globalnym. Ze względu na kierunek studiów nacisk zostanie położony na obszary związane z rynkiem IT oraz potrzebami ekspertów technicznych. Zajęcia dostarczą praktycznej wiedzy i narzędzi, pomocnych przy wdrożeniu działań służących obniżaniu rotacji pracowników.

Uczestnik zajęć pozna i zrozumie elementy wpływające na motywację pracowników, korzyści dla firmy wynikające posiadania wysoko zaangażowanych pracowników, modele zarządzania, które są efektywne w przypadku pracy z ekspertami technicznymi; różnorodne, konkretne przykłady działań  wpływających na budowanie przyjaznego środowiska pracy, obszary związane z rozwojem zawodowym i budowaniem ścieżek kariery i podstawowe narzędzia pomagające zbudować zaangażowanie pracowników.
Uczestnik zajęć:
- zyskuje kompleksowe spojrzenie na politykę budowania zaangażowania pracowników w organizacji IT;
- docenia rolę zaangażowania pracowników w osiąganiu sukcesów organizacji;
- wybiera narzędzia i metody adekwatne dla jego organizacji;
- posługuje się słownictwem, terminologią oraz wiedzą na temat obszarów związanych z motywowaniem pracowników, zarządzaniem zespołem ekspertów technicznych oraz tworzeniem środowiska pracy budującego zaangażowanie.
​
Mgr Anna Stach:  Director People Partner and Board Member at Sabre Polska. 
Zaufana ekspertka HR z doświadczeniem we współpracy z liderami biznesu w czasach wzrostu, reorganizacji i realizacji napiętych celów. Pasjonatka ludzi, komunikacji i rozwoju przywództwa. Ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne umożliwiające budowanie silnych relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi. Wykorzystuje możliwości pokonywania wyzwań i rozwiązywania problemów, optymalizując wydajność i produktywność pracowników. Ma doświadczenie w pracy przy lokalnych polskich i globalnych projektach HR.

Komentarze

Dowiedz się więcej o kursie "Performance Management. Zarządzanie efektywnością"

20/5/2021

Komentarze

 
Obraz
Prowadzący: Marcin Zabrzański | Forma zajęć: online | Rodzaj zajęć: warsztaty | Liczba godzin: 8h
Zajęcia mają na celu zapoznanie studentów z tematem zarządzania jakością i wydajnością pracy w firmie. Wykład teoretyczny i ćwiczenia przedstawią kompleksowo tematykę Performance Management (geneza, zmiany historyczne, kierunki na przyszłość, elementy kluczowe, wspomagające systemy IT i procesy pochodne).

Uczestnik zajęć pozna i zrozumie genezę procesów zarządzających wydajnością i jakością pracy oraz rozwojem pracowników w firmie, historyczne zmiany zachodzące w wyżej wymienionych procesach, oraz ich przyczyny, obecne kierunki stosowanych zmian wraz z ich praktycznym wpływem na organizacje, kluczowe elementy obecnie stosowanych procesów, wraz z narzędziami i strukturę planów rozwojowych, oraz role głównych interesariuszy. Uczestnik zajęć będzie w stanie proaktywnie pracować z biznesem w kwestii implementacji systemów zarządzania jakością pracy, przedstawiając korzyści i zagrożenia z poszczególnych rodzajów systemów i praktyk.'

Marcin Zabrzański - doświadczenie zdobywał w szeregu średniej i dużej wielkości firmach prywatnych, organizacjach charytatywnych i instytucjach edukacyjnych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Malezji i Turcji. Obecnie zarządza działem HR dla departamentu Software Development w firmie Aptiv, skupiającego inżynierów oprogramowania w 10 krajach. Wcześniej pracował w firmie Motorola Solutions, gdzie miał okazję zarządzać funkcją HR dla działów Łańcucha Dostaw, Finansów i Zakupów w regionach EMEA & APAC, oraz spędzić rok w Malezji pełniąc rolę tymczasowego HR Managera. Doświadczony trener z międzynarodową praktyką zdobytą na szkoleniach prowadzonych w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Malezji, Tajlandii.
Komentarze

Dowiedz się więcej o kursie "Talent Acceleration i Mapy Karier"

20/5/2021

Komentarze

 
Obraz
Prowadzący: Marcin Zabrzański i Katarzyna Reinfuss | Forma zajęć: online |
​Rodzaj zajęć: warsztaty | Liczba godzin: ​8h
​
Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z tematem ustrukturyzowanego zarządzania talentami w organizacji. Przez konwersatoria i warsztaty, studenci poznają narzędzia umożliwiające implementację procesów Talent Acceleration w firmach technicznych.

Uczestnik zajęć pozna i zrozumie genezę procesów Talent Management, ich zmiany w czasie i główne cele, pojęcie pętli Talent Management, pojęcie kraty kariery, narzędzie 9-box, narzędzie do oceny potencjału ACE, narzędzia do tworzenia planów sukcesji oraz rolę poszczególnych interesariuszy. 
Uczestnik zajęć, po ukończeniu kursu potrafi:
- efektywnie korzystać z narzędzi używanych w procesach Talent Management;
- tworzyć, monitorować i wykorzystywać skalowalne plany sukcesji;
- odpowiednio połączyć procesy Talent Management z innymi procesami w firmie (PM, L&D);
- określić efektywność programów Talent Management poprzez zastosowanie odpowiednich mierników;
- wspierać pracowników i ich managerów w realizacji nakreślonych planów.


Marcin Zabrzański - doświadczenie zdobywał w szeregu średniej i dużej wielkości firmach prywatnych, organizacjach charytatywnych i instytucjach edukacyjnych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Malezji i Turcji. Obecnie zarządza działem HR dla departamentu Software Development w firmie Aptiv, skupiającego inżynierów oprogramowania w 10 krajach. Wcześniej pracował w firmie Motorola Solutions, gdzie miał okazję zarządzać funkcją HR dla działów Łańcucha Dostaw, Finansów i Zakupów w regionach EMEA & APAC.


Katarzyna Reinfuss - absolwentka wydziału socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ma za sobą dwadzieścia lat praktyki w zarządzaniu personelem, także w firmach produkcyjnych. Finalistka konkursu o tytuł Dyrektora Personalnego Roku 2003. Dyrektor ds. Zarządzania Personelem w Motorola Solutions w regionie EMEA. Specjalizuje się w projektowaniu strategii rekrutacji, rozwoju zespołów projektowych, podnoszeniu efektywności organizacji oraz relacjach pracowniczych​
Komentarze

Dowiedz się więcej o kursie "Zarządzanie Zmianą"

20/5/2021

Komentarze

 
Obraz
Prowadzący: Andrzej Domagała | Forma zajęć: stacjonarnie | Rodzaj zajęć: warsztaty |
​Liczba godzin: 8h
Zajęcia mają na celu przekazanie wiedzy na temat zmiany jako kompletnego i systematycznego procesu zarządzania, uświadomienie naturalnej sytuacji oporu ludzi, w sytuacjach prywatnych, edukacyjnych oraz zawodowych, rozwinięcie umiejętności pozwalających na pełne wykorzystanie potencjału ludzi i zasobów do osiągnięcia optymalnych efektów zmiany.

Zajęcia prowadzone są w trzech blokach: pierwszy koncentruje się na zjawisku zmiany organizacyjnej w przedsiębiorstwie, wprowadza słuchacza w świat zarządzania zmianą, omawia przykłady wdrożeń zmian w organizacjach, drugi dostarcza uczestnikom wiedzy i umiejętności w zakresie analizy interesariuszy i sposobów komunikacji z nimi, praktycznych sposobów przełamywania oporu. Trzeci blok koncentruje się sposobach utrwalających zmianę w zespole/organizacji oraz na przeglądzie dostępnych metod w zarządzaniu zmianą. W trakcie zajęć Uczestnicy przećwiczą wybrane narzędzia wspierające menedżera/lidera w m.in. pozytywnym odbiorze zmiany, zmniejszeniu oporu, utrwaleniu zmiany.

Uczestnik zajęć pozna i zrozumie przebieg zmiany w zespole i przedsiębiorstwie (jej kolejne stadia),
podstawowe mechanizmy działające w zmianie, różnicę między zarządzaniem projektem a zarządzaniem zmianą oraz strukturę rozmów indywidualnych i grupowych pomagających w budowaniu autorytetu i wdrażaniu zmiany. Zajęcia pozwolą uczestnikowi udoskonalić własne nastawienie do aktualnych i przyszłych zmian, zwiększyć zakres swojego wpływu w sytuacjach zmiany i poprawić swój wizerunek, autorytet dzięki rozwiniętej umiejętności wywierania wpływu.
 

Andrzej Domagała – właściciel i trener w Traintrend. Od 18 lat zajmuje się trenowaniem i doradzaniem korporacjom oraz przedsiębiorstwom z sektora MŚP w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim. Certyfikowany trener w metodzie Action Learning. Używa tej metody  m. in. przygotowując i pomagając wdrażać zmiany w organizacjach. W latach 2013 i 2014 w ramach projektu Małopolska Akademia Menedżera prowadził wysoko oceniane treningi z zakresu zarządzanie zmianą. Akredytowany doradca PARP w obszarze Corporate Social Responsibility. Jest  współautorem strategii zarządzania wiekiem przygotowanej na zlecenie jednego z największych banków w Polsce. Pomaga firmom i menedżerom dokonywać zmian, tak aby najlepiej wykorzystać potencjał indywidualny i zespołowy.
Komentarze

Dowiedz się więcej o kursie "Project Management Foundation. Wprowadzenie do zarządzania projektami"

20/5/2021

Komentarze

 
Obraz
Prowadzący: Piotr Sarecki | Forma zajęć: online | Rodzaj zajęć: konwersatorium | 
​Liczba godzin: 6h

Zajęcia zapoznają słuchacza z koncepcją zintegrowanego zarządzania projektem w metodologiach Prince2 i PmB@K oraz przestawią zagadnienie zarządzania projektami w organizacji. Poruszone zostaną tematy z zakresu zarządzania budżetem, ryzykiem i planowania, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia kompetencji interpersonalne i komunikacji w zespole projektowym.

Uczestnik zajęć pozna i zrozumie koncepcje zarządzania projektami, wyzwoli panujące w nowoczesnym i tradycyjnym środowisku pracy, specyfikę programów rotacyjnych, ich wartość dodana  oraz podstawę terminologie projektowa i potrafi porozumieć się, przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym. Po odbyciu kursu student posiada wystarczające kompetencje, by być członkiem zespołu projektowego, samodzielnie tworzy harmonogram projektu i potrafi myśleć koncepcyjnie i kreatywnie, rozwiązywać problemy i przeciwdziałać przewidywalnym skutkom.

Piotr Sarecki - Założyciel i CEO Solvbot, startupu zajmującego się produkcją oprogramowania przeznaczonego na rynek restrukturyzacyjny. Jego produkt Infino to zwycięzca konkursu Aplikacje Jutra organizowanego przez Polski Fundusz Rozwoju, a Solvbot to najszybciej rozwijająca się aplikacja w sektorze. Twórca autorskiej metody wdrażania zmian Change Formula®. Przez 13 lat budował struktury i zarządzał oddziałami zagranicznych firm w Polsce (HSBC, Sabre, Hewitt, Aon) oraz doradzał klientom w projektach z zakresu zmiany organizacyjnej, restrukturyzacji i transformacji. Właściciel firmy konsultingowej Trisar, wykładowca AGH i Trener Biznesowy, licencjonowany trener Management 3.0 i Kanban University, absolwent UJ (Zarządzanie) i Oxford Brookes University (Executive MBA). Uczestnik seminarium doktorskiego na AWSB.

Komentarze

Zwinne zarządzanie staje się częścią kultury organizacyjnej - Justyna Pawlak-Mihułka w Freenovation Predictions Book 2021

21/4/2021

Komentarze

 
Obraz
Studia podyplomowe, Talent Management in Tech Companies, są dumnym patronatem Freenovation Predictions Book, czyli zbioru 12 prognoz na 2021 rok związanych z najistotniejszymi obszarami funkcjonowania każdej nowoczesnej firmy: kulturą i klimatem organizacji, zarządzaniem projektem i zespołem, innowacją, rozwojem talentów, zaangażowaniem, komunikacją, organizacją pracy, przywództwem, czasem wolnym i well-being. Jedną z ekspertek, które podzieliły się swoimi prognozami, jest pomysłodawczyni i opiekunka naszych studiów podyplomowych - Justyna Pawlak-Mihułka.

Praca zdalna niesie ryzyko obniżenia motywacji i zaangażowania członków zespołu. Kultura Agile stanowi odpowiedź na to wyzwanie, zakładając w swej istocie transparentność i empowerment, które pozwalają na budowanie poczucia odpowiedzialności w pracownikach, podnoszą ich produktywność oraz nadają znaczenie ich pracy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się dlaczego "Agile będzie nieodłącznym elementem codzienności dla wielu firm i zespołów, nie tylko w obszarze IT" to koniecznie zapoznaj się z Freenovation Predictions Book 2021. Pobierz cały e-book i zapoznaj się z całą predykcję TUTAJ. Możesz go przeczytać również po angielsku TUTAJ.
Obraz

Justyna Pawlak-Mihułka
- Freenovation Partner & Co-Founder. Opiekun merytoryczny i pomysłodawca studiów podyplomowych IT Business Management oraz Talent Management in Tech Companies na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Dyrektor Programowy FRONT EDGE Innovation & Leadership Summit. Ekspert w zakresie talent development, wdrażania kultury innowacji i nowoczesnego przywództwa.

Zrealizowała projekty konsultingowe dla wielu firm o globalnym i lokalnym zasięgu, takich jak: Microsoft, UBS, Google, ABB, Codewise, Epam Systems, Sher.ly, Air Liquid, Thomson Reuters, IBM, Gremi Media (Rzeczpospolita).
Komentarze

Pracodawcy intencjonalnie budują motywację i zaangażowanie w pracy - Aleksandra Favero w Freenovation Predictions Book 2021

13/4/2021

Komentarze

 
Obraz

​Jak wiecie, nasze studia podyplomowe objęły partnerstwem Freenovation Predictions Book. Jest to 12 prognoz na 2021 rok związanych z najistotniejszymi obszarami funkcjonowania każdej nowoczesnej firmy: kulturą i klimatem organizacji, zarządzaniem projektem i zespołem, innowacją, rozwojem talentów, zaangażowaniem, komunikacją, organizacją pracy, przywództwem, czasem wolnym i well-being. Swoją wiedzą podzieliło się tam wielu ekspertów, w tym nasza wykładowczyni, Aleksandra Favero.

Nieustanna, świadoma, intencjonalna i oparta na danych praca nad programami zwiększającymi motywację i zaangażowanie pracowników, to dziś konieczność w organizacjach opierających swój sukces na wiedzy, innowacyjności i umiejętnościach.

Zgłębić temat podjęty przez Aleksandrę możesz w Freenovation Predictions Book 2021. Pobierz cały e-book i zapoznaj się z całą predykcję TUTAJ. E-book możesz przeczytać również po angielsku TUTAJ.
Obraz
Aleksandra Favero - Senior Director of People & Culture | BRAINLY TEAM
​Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz psychologię na SWPS. Od 2008 roku jest związana z obszarem HR. Zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach Valeo i FMC Technologies w różnych obszarach: rekrutacji, on-boardingu, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz wspierania procesów biznesowych. W 2014 dzięki Brainly odkryła świat start-upów i firm IT. Aktualnie jest odpowiedzialna za obszary People & Culture oraz Facilties w polskiej spółce Brainly. Przez wiele lat instruktorka harcerska w stopniu harcmistrzyni – pełniła w ZHP funkcje na poziomie lokalnym, regionalnym oraz krajowym. 
Komentarze

Jak zbudować dobry dashboard HR? – poznaj 6 podpowiedzi od Marty Pawlak-Dobrzańskiej

7/4/2021

Komentarze

 
Obraz
W ślad za rosnącym zapotrzebowaniem na analitykę HR w firmach (a nawet rozwój People Analytics) pojawiają się też pytania o to, jak powinien wyglądać dobry dashboard HR. 6 ważnych podpowiedzi znajdziesz poniżej.

1. Czy jest dashboard HR?
To najprościej mówiąc „tablica z danymi HR”. Zakładając, że powinien to być nowoczesny, spełniający swoją rolę dashboard, będzie to najczęściej „tablica” w wersji online. W wersji zaawansowanej dashboard to narzędzie z obszaru business intelligence przedstawiające dane HR, w tym tzw. KPI.

2. Dla kogo warto przygotować dashboard HR?
Wbrew pozorom, dashboard HR może być przygotowany nie tylko z myślą o zespole HR. Powinien
być wręcz narzędziem z pomocą, którego HR komunikuje się (pokazując dane HR) z organizacją. Z kim konkretnie? Odbiorcami dashboardu HR mogą być zarząd firmy, managerzy w firmie albo…wszyscy pracownicy. Jak się domyślacie, oznacza to, że w firmie może funkcjonować więcej niż 1 dashboard HR i oczywiście, dashboardy te mogą zawierać inne dane.

3. Jaką rolę powinien pełnić dashboard HR?
Dobry dashboard z danymi HR może pełnić w organizacji bardzo ważną rolę, wykraczającą daleko poza podstawowe zadanie, jakim jest samo raportowanie danych HR. Rola dashboardu będzie zależała m.in. od tego, do kogo jest kierowany. Przykładowo, dashboard dla Hiring Managerów powinien dostarczać nie tylko informacje, o które managerzy najczęściej pytają, np. jak wygląda realizacja potrzeb rekrutacyjnych w firmie. Warto, aby taki dashboard zawierał też informacje, które Hiring Manager powinien znać, np. jaki jest średni czas rekrutacji pracowników do różnych zespołów. I wreszcie, dashboard HR to również sposób komunikacji dokonań zespołu HR (wartości dla organizacji). Komunikując odpowiednie dane, HR komunikuje to, co robi i jak to robi (pokazując wartości osiąganych wskaźników HR).

4. Jak często powinien być aktualizowany dashboard HR?
Dashboard z danymi HR powinien zawierać aktualne dane, to pewne. Ich częstość aktualizacji będzie zależała oczywiście od danych, jakie będzie zawierał dashboard. Jeśli będzie na nim poziom
zaangażowania pracowników w firmie, to powinien on pochodzić z ostatniego badania. Dla wielu danych HR, takich jak np. poziom rotacji warto przyjąć dane aktualizowane co miesiąc. Są też
oczywiście dane, które mogą być też aktualizowane codziennie, np. poziom szczęścia pracowników
(oczywiście w firmach, które rzeczywiście codziennie to mierzą).

5. Jakie cechy powinien mieć dashboard HR?
Dobry dashboard jest po pierwsze…łatwy do przygotowania. Choć nie chcecie tego usłyszeć, powiem to: przygotowanie dashboardu po raz pierwszy nie (zawsze) będzie łatwe. Ważne, aby zrobić to w taki sposób, które umożliwi łatwe (najlepiej automatyczne) aktualizowanie danych. Nie chcemy, aby aktualizacja danych w dashboardzie zajmowała komuś 3 dni pracy. W ten sposób dochodzimy do drugiej ważnej cechy dashboardu, a mianowicie jego aktualności. Nie chcemy tam danych sprzed pół roku, albo co gorsza, pustych miejsc. Jak częsta powinna być aktualizacja danych? To znów zależy od tego, jakie dane zawiera dashboard HR i jaką rolę pełni (patrz punkt 3).

6. Jakie dane powinien zawierać dashboard HR?
Pytanie o to, co zawrzeć na dashboardzie HR to bardzo ważne pytanie. Odpowiedź na nie będzie zależała w dużej mierze od tego, kto jest odbiorcą dashboardu i jaką ma on pełnić funkcję. Warto tutaj też zastanowić się: przez pryzmat jakich danych HR powinien komunikować się z firmą. Jak to ujął jeden z uczestników szkolenia z analizy danych HR, jakie prowadziłam: „ważne, aby nie strzelić sobie w stopę”. Zakładam oczywiście, że nie chcecie sobie strzelać w stopę, ale też macie odwagę do tego, aby komunikować się z biznesem poprzez dane i wspólnie zastanawiać się, jak możecie na nie wpływać. I co ważne, Wasze działania HR wspierają cele biznesowe w firmie i umiecie pokazać to poprzez dane. Post po raz pierwszy został opublikowany na blogu Great Digital.

Marta Pawlak-Dobrzańska - Założyciel/Strateg i Analityk HR w Great Digital z 15-letnim doświadczeniem w branży (w tym ponad 11 lat w Pracuj.pl). Wspiera firmy w zwiększaniu efektywności procesów HR m.in. poprzez realizację audytów i badań candidate i employee experience oraz wdrożenia nowych technologii poprawiających doświadczenia kandydatów i pracowników. Prelegent na konferencjach i wykładowca na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH, gdzie prowadzi zajęcia „Analiza danych w HR” oraz „Digital HR”.
Komentarze

Siła kultur organizacyjnych słabnie - Piotr Prokopowicz w Freenovation Predictions Book 2021

15/3/2021

Komentarze

 
Obraz
Nasze studia podyplomowe objęły partnerstwem Freenovation Predictions Book. Jest to 12 prognoz na 2021 rok związanych z najistotniejszymi obszarami funkcjonowania każdej nowoczesnej firmy: kulturą i klimatem organizacji, zarządzaniem projektem i zespołem, innowacją, rozwojem talentów, zaangażowaniem, komunikacją, organizacją pracy, przywództwem, czasem wolnym i well-being.  Swoją wiedzą podzielili się tam nasi wykładowcy, w tym Piotr Prokopowicz. 
 
Czy możliwe jest pielęgnowanie kultury organizacji zdalnie? Przed pandemią COVID-19 firmy takie, jak Spotify, Ocado Technology czy Yahoo podkreślały, że obecność w biurze jest konieczna dla budowania efektywnej kultury współpracy; wiele z nich jeszcze na początku 2021 roku utrzymywało, że po tym, jak pandemia zniknie, będą oczekiwać powrotu pracowników do biura. Czy miały rację?  

Te pytania zadaje sobie, i nam, Piotr Prokopowicz w swoich przemyśleniach dotyczących 2021 roku. Pobierz cały e-book i zapoznaj się z całą predykcję TUTAJ.
Obraz
​Piotr nie marnuje czasu i chętnie dzieli się swoją wiedzą. Jeśli zaciekawiła Cię tematyka poruszona w e-booku, to ucieszysz się z niezwykle merytorycznego artykułu zamieszczonego u Artura Kurasińskiego. Link do niego znajdziesz TUTAJ.

Ostatnio pojawił się również w cyklu #intREview, gdzie rozmawiał z Rafałem Romanowskim (Re:view). Tematem przewodnim była premiera "Freenovation Predictions Book", którego patronem jest Re:view. Całej rozmowy możesz posłuchać poniżej!

​Piotr Prokopowicz - ​Trener i konsultant. Freenovation Partner & Co-Founder.
Psycholog i socjolog organizacji, doktor nauk humanistycznych, naukowiec-praktyk, doświadczony menedżer, trener i mówca. Badacz i Post-Doctoral Fellow w Culture Lab na University of Maryland, współzałożyciel i Chief Scientist we Freenovation. Od kilkunastu lat, podróżując po całym świecie, bada i wdraża systemy zarządzania, które pozwalają ludziom i organizacjom osiągać sukces. Prywatnie mąż, ojciec dwóch córek oraz pasjonat zarządzania (także własnym życiem) opartego na dowodachspecjalista w zakresie rekrutacji i selekcji, przywództwa oraz badań i rozwoju organizacji. 
Komentarze

Freenovation Predictions Book 2021

1/3/2021

Komentarze

 
Obraz

Freenovation Predictions Book to 12 prognoz na 2021 rok, związanych z najistotniejszymi obszarami funkcjonowania każdej nowoczesnej firmy: kulturą i klimatem organizacji, zarządzaniem projektem i zespołem, innowacją, rozwojem talentów, zaangażowaniem, komunikacją, organizacją pracy, przywództwem, czasem wolnym i well-being.

Swoją wiedzą i długofalową perspektywą podzielili się liderzy i eksperci z takich organizacji, jak Freenovation, Spotify, Brainly, Aon, Remote-how, SmartRecruiters, Sabre, Mental Health Center by Diversity Hub, AGH, University of Maryland, Creatio Fantastica oraz Open Innovation House.

Prognozy, które znajdują się w publikacji, identyfikują najważniejsze trendy w obszarach, które stanowią podstawę budowania długofalowej strategii działań firm i organizacji. To krótkie, przystępne teksty, które nakierowane są na to, aby uwrażliwić na zmiany, które staną się rzeczywistością w okresie wielkiego przyspieszenia - roku 2021.

Z radością ogłaszamy, że studia podyplomowe Talent Management in Tech Companies są oficjalnym partnerem Freenovation Predictions Book 2021. Dodatkowo należy wspomnieć, że wśród ekspertów nie zabrakło naszych wykładowców. Swoimi prognozami podzielili się:
- Aleksandra Favero 
​
- Justyna Pawlak-Mihułka
- Piotr Prokopowicz​

Bezpłatny e-book jest dostępny do pobrania pod poniższym linkiem:
http://freenovation.org/predictionsbook
​
Komentarze

Freenovation Talks #1 Kultura w zespołach zdalnych

26/2/2021

Komentarze

 
Obraz
Freenovation to zespół ekspertów, liderów i praktyków w obszarze kultury organizacji, innowacji, przywództwa i zarządzania zespołami. Freenovation realizuje szkolenia i warsztaty, badania i diagnozę kultury organizacji, konsulting wdrożeniowy oraz transformację kulturową. Kilka dni temu odbyło się zorganizowane przez nich, pierwsze spotkanie z cyklu Freenovation Talks #1 Kultura w zespołach zdalnych!

W spotkaniu wzięli udział nasi prowadzący: Marcin Zabrzański, Justyna Pawlak-Mihulka i Piotr Prokopowicz, a także Michał Nowak ze SmartRecruiters. Wspólnie poruszyli temat wyzwań, stojących przed liderami podczas pracy zdalnej, a także istotnych działaniach utrzymujących strukturę norm i wartości charakterystycznych dla danej organizacji. Podczas godzinnej rozmowy nie zabrakło programów przydatnych dla liderów, techniki wspierające ich w działaniach oraz praktyki, które pozwalają na budowanie siatki bezpieczeństwa zespołu i kodyfikację kultury organizacji. Wybrzmiały też słowa o odpowiedzialności organizacji, zachowywaniu równowagi i przekazywaniu wartości firmy przez liderów.

Mimo wczesnej pory spotkania, rozmowę na żywo śledziło prawie 100 osób! 

Nagranie całej rozmowy można już obejrzeć na kanale YT Freenovation:

Komentarze
<<Poprzednia
Naprzód>>

    Studia Podyplomowe

    ​Talent Management in Tech Companies AGH

    Obraz

    Obraz
    Obraz
    Obraz

    Kanał RSS

    Kategorie

    Wszystkie
    Dowiedz Sie Wiecej
    KnowMore
    Media
    Meetup
    Partnerzy
    Warsztaty Goscinne
    Wykładowcy

    Archiwa

    Maj 2022
    Luty 2022
    Listopad 2021
    Październik 2021
    Wrzesień 2021
    Sierpień 2021
    Czerwiec 2021
    Maj 2021
    Kwiecień 2021
    Marzec 2021
    Luty 2021
    Grudzień 2020
    Listopad 2020
    Październik 2020
    Luty 2020
    Styczeń 2020
    Grudzień 2019
    Październik 2019
    Wrzesień 2019
    Sierpień 2019
    Lipiec 2019
    Listopad 2018
    Październik 2018
    Lipiec 2018
    Czerwiec 2018
    Maj 2018
    Kwiecień 2018
    Marzec 2018
    Luty 2018
    Grudzień 2017
    Październik 2017
    Sierpień 2017
    Lipiec 2017
    Czerwiec 2017
    Maj 2017
    Kwiecień 2017
    Marzec 2017
    Styczeń 2017
    Grudzień 2016
    Listopad 2016
    Październik 2016
    Wrzesień 2016
    Sierpień 2016
    Lipiec 2016
    Czerwiec 2016

Talent Management in Tech

Obraz
O Studiach
Dzieje się
Program
Wykładowcy
Partnerzy
Co Zyskujesz
​Rekrutacja i Kontakt
Obraz
Obraz
© COPYRIGHT 2016. ALL RIGHTS RESERVED.