Prelekcje gościnne: Strategiczny employer branding - fanaberia czy konieczność? Anna Mikulska (MJCC)15/12/2016 Czy każda organizacja potrzebuje strategii budowania marki pracodawcy? Jak sprawić, żeby strategia dawała rzeczywistą przewagę konkurencyjną i od czego zacząć jej budowanie? Jakie pułapki czyhają na EB-owców i co zrobić, żeby ich uniknąć?
Anna Mikluska - employer brandingiem zajmuje się od 2003 roku. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów strategicznych w tym obszarze, pracowała m.in. dla banków, firm FMCG, IT, BPO/SSC i produkcyjnych. Wierzy, że kluczem do sukcesu w budowaniu marki pracodawcy jest dobra koncepcja i konsekwencja podczas realizacji kampanii. Jest fanką niestandardowych, wąsko targetowanych działań EB. |
Studia PodyplomoweTalent Management in Tech Companies AGH Kategorie
All
Archiwa
March 2023
|