Prowadzący: Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk | Forma zajęć: online | Rodzaj zajęć: warsztaty | Liczba godzin: 8h Celem zajęć jest zrozumienie mechanizmów tworzenia strategii marki pracodawcy, a także podstawowych narzędzi i taktyk wykorzystywanych w budowaniu marki pracodawcy. Podczas zajęć uczestnicy nauczą się, jak aplikować zdobytą wiedzę w codziennych praktykach komunikacyjnych.
Uczestnik zajęć pozna zasady budowania strategii marki pracodawcy i poszczególne kanały, które można wykorzystać w budowaniu marki pracodawcy, a także zrozumie specyfikę działań z zakresu employer branding. Zdobędzie umiejętności, które pomogą mu w przyszłości określić grupę docelową swoich działań rozróżnić specyfikę EB i marketingu rekrutacyjnego i zaplanować kampanię marketingową. Uczestnik zajęć zrozumie konieczność budowania strategii marki pracodawcy. Potrafi prowadzić projekt, wytyczać jego cele i egzekwować wyniki oraz analizować konkurencję w kontekście działań EB. Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk Doświadczeni stratedzy marki pracodawcy. Od 2008 roku współprowadzą agencję strategicznego employer brandingu – MJCC. Projektowali i wdrażali strategie marki dla firm z wielu branż, w tym technologicznej – zarówno dla najbardziej znanych korporacji, jak i software house’ów i startupów. Mają na koncie ponad pięćdziesiąt nagród EB-owych – polskich i zagranicznych, w tym pierwsze polskie złote Effie w kategorii employer branding, SABRE EMEA Award czy Złote Spinacze. |
Studia PodyplomoweTalent Management in Tech Companies AGH Kategorie
All
Archiwa
March 2023
|