Czym są metodologie “Lean”? Dlaczego stają się one coraz bardziej kluczowe w biznesie i w technologii? W czasie prelekcji słuchacze dowiedzą się o czym pamiętać, a czego się wystrzegać przy starcie prac nad nowym produktem. Dlaczego warto stąpać mocno po ziemi w czasie burzliwego wzrostu. Na co się przygotować, gdy przyjdzie czas na transformację do dużej skali rozwiązań korporacyjnych. A także jak w praktyce oprzeć się o fundamentalną pętlę: Buduj-Mierz-Wnioskuj.
Cezary Żminkowski - Senior Software Development Director odpowiedzialny za produkt TripCase w firmie Sabre Polska. Swoją przygodę i pasję łączenia IT z biznesem rozpoczął jako programista C++ i kontynuował jako inżynier systemowy. Doświadczenie zdobywał jako konsultant i Project Manager, a także prowadził dział integracji systemów informatycznych. Wprowadzał na rynek nowe produkty, tworzył strategie oraz rozwijał produkty jako Product Manager. Budował zespoły i wdrażał nowe rozwiązania jako Software Development Manager. Transformował organizacje i dostosowywał je do potrzeb dynamicznie zmieniającego się biznesu jako Software Development Director. Obecnie rozwija produkt TripCase firmy Sabre. Dlaczego warto mierzyć działania HR? Będzie mowa o najbardziej spektakularnych wdrożeniach analityki w HR, miernikach, które warto stosować i takich, których lepiej unikać. Na koniec praktyczne wskazówki odnośnie tego, od czego zacząć mierzenie działań HR w swojej organizacji.
Marta Pawlak-Dobrzańska - założyciel Great Digital, Strateg i Analityk HR. Przez ponad 11-lat pracowała w największym serwisie rekrutacyjnym w Polsce (Pracuj.pl), gdzie prowadziła zespoły analityczno-badawcze, a także odpowiadała za rozwój produktów z obszaru big data. Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów badawczo-analitycznych dotyczących uczestników procesów HR-owych: rekruterów, kandydatów, a także pracowników. Odpowiada m.in. za analizy procesów rekrutacyjnych pracodawców, badania kandydatów aplikujących do firmy oraz zwiększanie efektywności procesów HR. Entuzjastka trendów HR Tech, zafascynowana możliwościami, jakie otwierają się w HR dzięki danym z social media. Zwolenniczka zwinnych metodyk prowadzenia projektów. Rynek pracy dla specjalistów IT w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, stwarzając szansę dla pracowników i jednocześnie niezwykle wyzwania dla pracodawców.
Na przykładzie firmy Sabre prześledzimy kluczowe obszary wpływające na rotację oraz porozmawiamy o procesach zwiększających zaangażowanie pracowników. Marzena Arszyńska - Dyrektor ds. Personalnych Sabre Polska. Z wykształcenia psycholog, przez całą swoją karierę zawodową związana z branżą HR. Posiadaną wiedzę i doświadczenie zdobyła jako praktyk w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, prowadząc różne projekty dotyczące między innymi definiowania polityki kadrowej, wdrażania zmian oraz reorganizacji biznesu. Jej największą pasją jest identyfikacja i rozwój talentów przywódczych w organizacji. Jest certyfikowanym coachem, prowadzi mentoring managerów. Inspirują ją inni ludzie, fascynują różnice kulturowe, które ma okazję zgłębiać zarówno w pracy jak i podróżując po świecie. Od 7 lat pracuje w firmie Sabre Polska. Pojęcie zarządzania talentami jest stosunkowo nowe, jednak mówi się o nim coraz głośniej i coraz więcej. Coraz częściej też słychać, że to bardzo trudny obszar, że nie do końca wiadomo jak to robić, że strasznie dużo kosztuje i że ROI jest słabe... A jak to w ogóle ugryźć w kontekście osób z IT? Takich które chcą się zajmować software developmentem, a nie jakimiś "miękkimi rzeczami"?
W trakcie tej sesji pokażę Wam jak zrobiliśmy specjalny program rozwoju HiPo dedykowany osobom IT (takim, które chcą pozostać na ścieżce eksperckiej) i czego się z niego nauczyliśmy. Anna Zalewska - Architekt Kariery w Globalnym Centrum Rozwiązań IT firmy Roche Polska. Od 10 lat jest związana z branżą IT, świadcząc usługi z szeroko pojętego obszaru HR, takie jak rekrutacja i selekcja, tworzenie raportów płacowych, działania employer brandingowe, tworzenie strategii CSR, reorganizacja działów IT, zarządzanie szkoleniami i wiele innych. Obecnie pracuje jako Architekt Kariery w Globalnym Centrum Rozwiązań IT firmy Roche, a swoje działania skupia przede wszystkim na rozwoju pracowników, zarządzaniu sukcesją i tworzeniu programów dedykowanych HiPo. Prelekcje gościnne: Strategiczny employer branding - fanaberia czy konieczność? Anna Mikulska (MJCC)15/12/2016 Czy każda organizacja potrzebuje strategii budowania marki pracodawcy? Jak sprawić, żeby strategia dawała rzeczywistą przewagę konkurencyjną i od czego zacząć jej budowanie? Jakie pułapki czyhają na EB-owców i co zrobić, żeby ich uniknąć?
Anna Mikluska - employer brandingiem zajmuje się od 2003 roku. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów strategicznych w tym obszarze, pracowała m.in. dla banków, firm FMCG, IT, BPO/SSC i produkcyjnych. Wierzy, że kluczem do sukcesu w budowaniu marki pracodawcy jest dobra koncepcja i konsekwencja podczas realizacji kampanii. Jest fanką niestandardowych, wąsko targetowanych działań EB. W ramach wykładów gościnnych dla TMiTC AGH Łukasz Cieśla- Operations Manager w HubRaum przygotuje i poprowdzi prelekcję "Czym jest intrapreneurship?".
Zakres tematyczny: · Jakie cele/korzyści? Jakie spodziewane efekty? · Przykłady programów (Adobe, Google, inne) · Intrapreneurship w T-Mobile · Struktura programu (przedstawienie metodologii pracy): o Design Thinking o Lean Startup Łukasz Cieśla - doświadczony praktyk i pasjonat w obszarze innowacji i przedsiębiorczości. Od ponad 8 lat związany z tematyką ekosystemu startupowego/venture oraz regionalnych systemów innowacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku koordynatora Inkubatora Technologicznego Krakowskiego Parku Technologicznego (lata 2009-2013) oraz menedżera operacyjnego/programowego w Centrum Innowacyjności hub:raum Kraków dla Europy środkowo-wschodniej (inkubator grupy Deutsche Telekom). Zainteresowania badawcze i zawodowe obejmują: - tworzenie programów akceleracyjnych i rozwojowych na rzecz budowania współpracy pomiędzy korporacjami a startupami, - transfer i komercjalizacja technologii na płaszczyźnie uczelnia-biznes oraz biznes-biznes, - przedsiębiorczość korporacyjną (fundusze seed/venture capital oraz inkubatory w strukturach korporacji międzynarodowych), - wdrażanie projektów zgodnie z metodykami zwinnymi oraz kreatywnymi: Lean Startup oraz Design Thinking. |
Studia PodyplomoweTalent Management in Tech Companies AGH Kategorie
All
Archiwa
March 2023
|