Prowadzący: Aleksandra Favero | Forma zajęć: online | Rodzaj zajęć: warsztaty | Liczba godzin: 6h
Zajęcia mają na celu zapoznanie studentów z tematyką dotycząca on-boardingu pracowniczego ze szczególnym uwzględnieniem praktycznej umiejętności planowania programów adaptacji nowych pracowników. Przedmiotem zajęć będą również studia przypadków dotyczące najciekawszych praktyk on-boardingowych na rynku polskim i zagranicznym. Efektem kształcenia będzie zdobycie wiedzy, o tym czym jest program adaptacji nowego pracownika i jakie ma cele, zrozumienie potrzeb współpracy nad programem on-boardingowy z wieloma partnerami w organizacji oraz roli jaką w programie on-boardingowym pełni mentor/buddy, manager i HR. Uczestnik zajęć potrafi: - określić cele i zamierzone efekty programu on-boardingowego; - zaprojektować atrakcyjny program on-boardingowy; - dobrać formy i narzędzia on-boardingowe dostosowane do swojego środowiska pracy; - zaplanować skuteczną kampanię komunikacyjną dotycząca wdrożenia programu on-boardingowego lub zmian w programie; - stworzyć narzędzia pomiaru skuteczność programu on-boardingowego. Aleksandra Favero - Senior Director of People & Culture | BRAINLY TEAM Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz psychologię na SWPS. Od 2008 roku jest związana z obszarem HR. Zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach Valeo i FMC Technologies w różnych obszarach: rekrutacji, on-boardingu, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz wspierania procesów biznesowych. W 2014 dzięki Brainly odkryła świat start-upów i firm IT. Aktualnie jest odpowiedzialna za obszary People & Culture oraz Facilties w polskiej spółce Brainly. Przez wiele lat instruktorka harcerska w stopniu harcmistrzyni – pełniła w ZHP funkcje na poziomie lokalnym, regionalnym oraz krajowym. Zajęcia mają na celu przybliżenie studentom roli HR Business Partnera. Kurs objaśni różne elementy pracy działu HR i nauczy w praktyczny sposób jaką wartość dodaną ma funkcja biznes partnera w firmach o różnym profilu i wielkości.
W czasie zajęć zostanie przekazana praktyczna wiedza na temat narzędzi, którymi dysponuje HR Business Partner w organizacjach o rozbudowanej strukturze ale także małych firmach gdzie rola HR BP dopiero powstaje. Student po skończeniu kursu będzie rozumiał rozpiętość pracy HR BP (tematy „miękkie”/”twarde”) i będzie potrafił dobrać odpowiednią metodę pracy do tematu. Uczestnik zajęć zna i rozumie: historię powstania roli HR Biznes Partnera i jej zmiany na przestrzeni lat; różnice w obowiązkach HR Biznes Partnera w zależności od wielkości i cech organizacji, którą wspiera, jak i od założeń modelu funkcji HR w danej organizacji; główne cele roli HR Biznes Partnera; wymagania kompetencyjne dla HR Biznes Partnerów; metody działania i dodawania wartości przez omawianych specjalistów oraz umiejętność stworzenia strategii HR. Potrafi również odpowiednio dobrać i zaimplementować mierniki dla pracy HR Biznes Partnera. Zna filozofię pracy na mocnych stronach i potrafi ją wykorzystać w praktyce. Stosuje podstawowe techniki coachingów. Monika Gorzelak - absolwentka Kulturoznawstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i studiów podyplomowych z zakresu Public Relations na tej samej uczelni. Od czterech lat jest związana z firmą Objectivity, gdzie jako lider zespołu HR Biznes Partnerów współtworzy prawdopodobnie najlepsze miejsce do pracy. Kalina Pasternak - absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS. Wcześniej przez 6 lat pracowała w dziale rekrutacji do Hewlett-Packard, gdzie 2 lata była liderem zespołu. Teraz, jako HR Biznes Partner w firmie Objectivity, chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami z liderami. Ewa Fijołek – absolwentka Psychologii na UKSW w Warszawie, studiów doktoranckich na ALK oraz HR Managment w Aspect Collage w Sydney (AU). Od 9 lat związana z grupą Orange, gdzie przez 3 lata zajmowała stanowisko Kierownika Rekrutacji i Wsparcia HR BP, a obecnie jest HR Biznes Partnerem dla Funkcji Wsparcia. Wystartowaliśmy. Oficjalna inauguracja roku 2021/22 za nami! W ubiegłą sobotę odbył się pierwszy zjazd kierunków IT Business Management i Talent Management in Tech na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Przygodę z naszymi studiami rozpoczęło niemal 50 specjalistów i liderów z branży IT & nowych technologii. W tym wyjątkowym dniu, na naszej scenie wystąpił gościnnie Piotr Uryga - Head of Qualtrics Polska, który podzielił się z nami swoim doświadczeniem i unikalną wiedzą o budowaniu roli lidera w nowoczesnych firmach technologicznych. Naszym studentom życzymy owocnej nauki! Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z różnymi podejściami do zarządzania talentami i rozwoju kompetencji w organizacji.
W ramach kursu słuchacze poznają współczesne metody tworzenia programów rozwojowych i talent managementowych w organizacjach opartych na wiedzy i bezpośrednim feedbacku. Zapoznają się z realnymi programami wdrożonymi w Objectivity i Siili Solutions. Uczestnik zajęć zrozumie: jakie są najczęściej stosowane podejścia do zarządzania talentami i potencjałem pracowników we współczesnych organizacjach, jakie znaczenie dla organizacji ma świadome kształtowanie kompetencji pracowników i jak zaprojektować pasujący do organizacji system „wyławiania” i rozwoju talentów. Magda Kopyściańska: HR Business Partner, Head of HR Siili Solutions Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu w Strasburgu. Od ponad 12 lat związana z obszarem rozwoju pracowników. Doświadczenie zdobywała zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i mniejszych firmach o kulturze start-up’u. Od 6 lat związana z sektorem IT. Doświadczony trener, coach, assessor Assessment i Development Center. Entuzjastka rozwoju opartego na mocnych stronach. Od wielu lat z powodzeniem wdraża i rozwija liderów oraz menedżerów. Piotr Uryga jest Liderem Inżynierii Oprogramowania z 20-letnim doświadczeniem w branży. Mając 15 lat doświadczenia w kierowaniu i zarządzaniu zespołami programistycznymi, nieustannie fascynuje go to, jak z każdym nowym zadaniem i zespołem możemy nauczyć się czegoś nowego.
Jego pasją jest budowanie wysoce efektywnych i samodzielnych zespołów tworzących świetne oprogramowanie. Najbardziej zabawną częścią jego pracy jest obserwowanie, jak zespoły przechodzą do takiego stanu. Obecnie prowadzi biuro R&D Qualtrics w Krakowie, które założył jako pierwszy pracownik cztery lata temu. Obecnie mam 150 osób, a wygląda na to, że dopiero zaczynają. Przed Qualtrics pracował w wielu firmach programistycznych i na różnych stanowiskach, od inżyniera oprogramowania po dyrektora technicznego. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie z tytułem magistra informatyki |
Studia PodyplomoweTalent Management in Tech Companies AGH Kategorie
All
Archiwa
March 2023
|